НЕЙМІНГ КИЇВ

Процес неймінгу включає в себе не тільки підбір або створення назви, а ще й перевірку майбутньої назви на співзвучність, легкість для вимови та запам’ятовування.

Правила неймінга

Ім’я бренду дуже важливо для розвитку компанії. Сильна, помітна, вдала назва стимулює розвиток компанії, допомагає створити правильний образ і збільшує цінність товару в очах цільової аудиторії.

Унікальність

У імені не повинно бути аналогів або схожих до змішання конкурентів.

Привабливість

Щоб оцінити цей принцип, досить задати питання, чи подобається цільовій аудиторії ім’я бренду або назва товару.

Вимовa

Чи можуть потенційні клієнти без зусиль вимовляти назву товару?

Правильність вимови

Наскільки правильно споживачі вимовляють назву товару або бренду? Наскільки це відповідає очікуванням? Даний пункт особливо важливий, якщо назва складна для вимови чи розроблена на іноземній мові.

Запам’ятовування

Щоб перевірити, чи запам’яталася назва цільової аудиторії, досить через 10-15 хвилин після згадки запитати у споживача, як називається товар.

Яскравість

Наскільки назва компанії виділяється серед сотень інших?

Відповідність ринку

Наскільки найменування товару відповідає очікуванням ринку і правилам товарної категорії?

Цінова категорія

Чи відповідає назва цінового сегменту, до якого належить продукт або ж, наприклад, в дешевому товарі використовується слово «люкс»?

Асоціації

Дуже важливо заздалегідь розуміти, з чим асоціюється назва у цільової аудиторії.

Елементи неймінга

Назва бренду

Унікальне і запам’ятовувальне, яскраве і не схоже на інших.

Опис продукту

Тут визначається ринок, де буде продаватися даний продукт.

Слоган

Ємний і короткий опис суті і цінності бренду.

Розробка неймінга в чотири кроки

Мозковий штурм

На першому етапі генерується список слів, будь-яким чином пов’язаних з товаром, компанією, ринком.

Розробка назв

Після того, як визначилися з основними напрямками і словами, переходимо до розробки імені. Відібрані слова комбінуються та модифікуються.

Перевірка унікальності

Весь список отриманих назв перевіряється на унікальність. На ринку сотні компаній тому, багато назв, які можна накидати за кілька хвилин, вже існують на ринку.

Тестування імені

На етапі тестування список фінальних варіантів оцінюється на привабливість, вимову, асоціативність. На цьому етапі вибирається остаточний варіант, з яким ваш продукт вийде на ринок.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ ЗАРАЗ
і отримайте працюючу назву