ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ КИЇВ

Інтернет-маркетинг в першу чергу надає споживачеві можливість отримати інформацію про товари. Будь-який потенційний споживач може, використовуючи інтернет, отримати інформацію про товар, а також купити його.

CEO КИЇВ

Опис

Процес коригування текстового наповнення, контроль зовнішніх чинників для відповідності вимогам алгоритму пошукових систем, з метою підняття позиції сайту в результатах пошуку в цих системах за певними запитами користувачів.

SMM КИЇВ

Опис

Комплекс заходів щодо використання соціальних медіа як каналів для просування компаній та вирішення інших бізнес-завдань. Головне завдання — вписатися в систему тієї соціальної мережі, в якій проводиться рекламна кампанія.

ТАРГЕТИНГ КИЇВ

Опис

Форма цільового маркетингу, за якої компанія орієнтує свої маркетингові програми на потреби чітко визначених і досить вузьких географічних, демографічних, психографічних і поведінкових сегментів.

РОЗСИЛКИ КИЇВ

Опис

Сервіс Інтернет, що надає можливість об’єднати певну кількість людей в єдину закриту групу розсилки. Це практично єдиний сервіс, який не має власного протоколу та програми-клієнта і працює винятково через електронну пошту.

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА КИЇВ

Опис

Розміщується у пошукових системах. Коли користувачі здійснюють пошук у пошуковиках за одним із ключових слів, оголошення може з’являтись із результатами. Таким чином краще можна знайти свого клієнта.