КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА КИЇВ

Перед розробкою кампанії разом з Клієнтом формулюємо цілі і завдання. Всі дії фахівця контексту спрямовані на досягнення показників, які вибрали для оцінки результатів.

10
раз збільшення аудиторій
3
Дні швидкий запуск реклами
60
% зниження витрат на рекламу
1000
Більше 1000 працюючих оголошень

Що являє собою контекстна реклама?

Контекстна реклама для сайту це оголошення, яке демонструється користувачам, в залежності від вмісту відвідуваних ними сайтів.

Несе не нав’язливий характер

Користувачам інтернету не подобається нав’язлива реклама і вони шукають у всесвітній павутині лише корисну інформацію.

Унікальна торгова пропозиція – відмінна риса цього виду реклами

Унікальна торгова пропозиція повинна концентруватися на унікальних властивостях вашого продукту або послуги, які зрозуміло і яскраво донесуть до покупця всі переваги.

Застосування геотаргетинга – прив’язка до певного регіону

Налаштування геотаргетингу дають можливість рекламодавцям витрачати рекламний бюджет більш раціонально і отримувати максимально можливий результат.

Чотири основні види контекстної реклами

Пошукова

Оголошення цього типу демонструються в блоці пошуковій видачі в залежності від запиту користувача. Її можна побачити над результатами пошуку або з правого боку сторінки.

Тематична

Вона демонструється на сторонніх ресурсах – партнерах, чия тематика схожа з рекламним оголошенням. Матеріали цього типу розміщують на тематичних блогах і новинних порталах з високою відвідуваністю.

Медійна

Це найновіший і в той же час популярний вид контекстної реклами. Являє собою невеликий графічний або текстово-графічний блок, в якому крім картинки може розміщуватися текстова інформація. Може розміщуватися як на сторінках пошукової видачі, так і на сторінках сайтів-партнерів.

З персональним таргетингом

Вони можуть налаштовуватись для показу обмеженому колу користувальницької аудиторії. Діректолог може налаштувати показ рекламного матеріалу на конкретний регіон, час, показ лише на стаціонарних комп’ютерах або мобільних пристроях, для певної аудиторії в залежності від її статі і віку. Оголошення можуть бути розраховані на нових клієнтів або на тих покупців, які раніше вже користувалися послугами фірми.

Замовити налаштування контекстної реклами вам варто у нас. Чому?

Великий досвід

Досягнення результатів в найкоротші терміни

Надання підтримки та надання звітів

Переваги контекстної реклами

Різноманітність видів реклами відкриває для користувачів широкі можливості по просуванню товарів і послуг. Використання цього інструменту вигідно не тільки рекламодавцям, які отримують цільових клієнтів, готових до здійснення конверсійних дій, але і користувачам, які отримують можливість тут і зараз придбати потрібний їм товар.

Реклама націлена на цільову аудиторію

У більшості випадків, система сама знаходить клієнта, готового зателефонувати, оформити замовлення і т.д.

Перші відвідини і конверсійні дії

Перші відвідини і конверсійні дії рекламодавець отримує вже через кілька годин з моменту розміщення реклами.

Гнучкість

Одночасно з контекстною рекламою можна використовувати і інші способи просування ресурсу.

Широкі можливості

Для налаштування рекламної кампанії, в залежності від особливостей цільової аудиторії, географічного положення, часу доби і т.д .

Постійний контроль

У процесі супроводу рекламної кампанії користувачі можуть цілодобово отримують актуальні статистичні дані, для оперативного виявлення слабких і сильних сторін і оптимізації бюджету.

Зрозуміла структура

Структура рекламного матеріалу розроблена таким чином, щоб представити потенційному клієнту найповнішу інформацію про товар, ціни, якісних і експлуатаційних характеристиках.

Лаконічні оголошення

Рекламні оголошення є акуратні і зручні в перегляді блоці, які не блимають і не відволікають зайвої нав’язливістю. Якщо реклама все доставляє незручності, її можна приховати, просто, натиснувши одну кнопку.

Готові замовити контекстну рекламу?

Для того, щоб отримувати клієнтів і замовлення досить якісного просування сайту.