ТАРГЕТИНГ КИЇВ
Із цією послугою ваші потенційні клієнти бачитимуть Вашу рекламу. Ми знайдемо саме ваших людей і таким чином Ви отримаєте більший прибуток і звісно більше клієнтів.
Орієнтування є одним з найбільш ефективних способів реклами в соціальних мережах. У століття цифрових технологій мільйони людей щодня спілкуються в соцмережах, заходять в різні спільноти, оновлюють стрічку з новинами. Ці умови дозволяють рекламувати свої послуги, при чому для різної аудиторії. Це і є таргетингової реклама. Пропонуємо трохи заглибитися в дану тему, дізнатися чому варто вибрати цей спосіб реклами і коли він доречний.
Як працює таргетирована реклама?
Соцмережі в яких можна налаштувати рекламу
«Facebook» найактивніше використовується жителями столиці, що є вигідним для локальної реклами. Так само тут розширені демографічні фільтри, які дозволяють ще більше конкретизувати потенційних клієнтів. Реклама розміщується прямо в новинній стрічці.
Перевагами таргетинговой реклами в «Instagram» є те, що пости з рекламою з’являються прямо в новинній стрічці користувачів. При розміщенні реклами, можна скористатись відео, зробити карусель (слайд-шоу).
Google Adwords
Показує оголошення клієнтам, які шукають компанії, подібні до вашої, у пошуку та на картах Google. Платіть лише за результати (наприклад, коли люди натискають оголошення для переходу на ваш веб-сайт чи телефонують у вашу компанію).