м. Тернопіль, вул. Мазепи 10, офіс 503

+38 (096) 561 55 59

Вартість: 145 грн.

Додатковий таб “Upsells”

Даний плагін дозволяє виводити ваші апсел-товари (аксесуари, допоміжні товари, додаткові послуги) у спеціальній вкладці (табі) замість стандартного розташування – у самому низу.

Дану вкладку можна підписати будь-яким заголовком: “Аксесуари”, “З цим товаром купують”, “Аналогічні товари”, “Покупці, які купили даний товар також дивилися”, “Рекомендуємо нові моделі”, “З цим товаром замовляли”, “Супутні товари” …

Upsell (допродаж) — техніка для збільшення суми середнього чека, її використовують такими способами:
1. Запропонуйте покупцеві дорожчий продукт замість дешевого та обов’язково з тієї ж товарної категорії (ви пропонуєте покупцю схожий, але з ще кращими якостями, функціями, і відповідно) , дорожчий товар).
2. Продаж більшої кількості товарів, ніж спочатку хотів клієнт (купіть три книги, четверту – отримайте у подарунок). Важливе правило – апсел працює, якщо при покупці більшої кількості, покупець економить. Тоді замість однієї книги він може купити кілька, які йшли «вигідною» доважкою до першої.

Cross-sell (перехресний продаж) — техніка додаткового продажу товарів чи послуг. Її завдання це:
1. Продаж додаткових продуктів (покупець придбав ноутбук і одночасно йому допродали флешку, і хорошу мишку).
2. Продаж супутніх товарів чи послуг (з цим товаром зазвичай купують…). Наприклад, при покупці ноутбука можна запропонувати сумку, програмне забезпечення (ОС, антивірусник).

Додаткові, супутні товари, найчастіше, пропонуються у процесі оформлення, тобто. майже в останній момент (на сторінці Кошик), щоб покупець міг покласти щось ще у кошик «поки не пізно». Після прийняття рішення про купівлю, продати людині набагато легше, ніж пропонуючи це відразу, в лоб. Ще більш ефективно ця техніка працює, коли додатковий товар пропонується купити за нижчою вартістю, ніж офіційна ціна на сайті.

Функція Cross-sell у WooCommerce застосовується на сторінці Кошик, але ви можете застосовувати ідеї Кроссел безпосередньо на сторінці товару (картці товару), використовуючи для цього поле Upsell. Таким чином, ви зможете пропонувати додаткові, супутні товари, наприклад, аксесуари безпосередньо на сторінці товару. При цьому, кросел може з’являтися перед додаванням товару в кошик, так і після.

Апсел (upsell) і Кроссел (crossell) – ці два прийоми дозволяють збільшити суму середнього чека і відповідно збільшити загальний обсяг продажу. Успішна реалізація апсела та кросела здатна збільшити рівень продажів інтернет-магазину на 15-20%. Вдалих вам експериментів та зростання продажів.

Запитання: Доброго часу. У властивостях товару є вкладка «Супутня продукція». Потрібен функціонал який створюватиме додатковий таб «Аксесуари» і який працюватиме також як і «Супутня продукція», але вказуватиме на інший набір товарів.
Чи є у вас таке розширення та як можна релізувати такий фукціонал?

Відповідь: З Вашого питання – швидше за все, Вам більше підійде ця плагін.
WooCommerce Додатковий таб Аксесуари
Він також створює додатковий таб (його можна переназвати як завгодно, наприклад Аксесуари), при цьому він не використовує стандартні поля Upsell і Cross-sell, а має своє окреме поле, де Ви підв’язуєте інші товари. А поля Upsell та Cross-sell Ви можете використовувати за своїм призначенням.

 

saphali-tab-upsells-1
Додатковий таб “Upsells”

 

saphali-tab-upsells-2
Додавання апсел-товарів до товару

 

У вартість входить: Додатковий таб “Upsells”

Завантажити плагін Додатковий таб “Upsells” ви зможете відразу після оплати.

    Останні статті

    Схожі пости