м. Тернопіль, вул. Мазепи 10, офіс 503

+38 (096) 561 55 59

Форми зворотного зв’язку на сайті ефективно захищають корпоративну поштову скриньку від спаму та забезпечують зручний канал зв’язку з клієнтами. Чи потрібні контактні форми на вашому сайті? Про тонкощі розробки та впровадження сервісів зворотного зв’язку ми розповімо на прикладі роботи з сайтом одного з наших клієнтів.

Навіщо використовується форма зворотний зв’язок?

Форми зворотного зв’язку є зручним комунікаційним сервісом, що дозволяє відвідувачам ресурсу швидко відправляти повідомлення. У більшості випадків контактні форми використовуються для відправлення замовлень, питань з асортименту, заявок на зворотний дзвінок, запитів та відгуків. Використання форм зворотного зв’язку інтуїтивно зрозуміло для користувачів різного віку – для відправлення повідомлення потрібно лише заповнити кілька полів і клацнути по кнопці «Надіслати».

Основні функції форм зворотного зв’язку

Захист корпоративної пошти від спаму

Захист корпоративної пошти від спаму за рахунок використання на сайті форм зворотного зв’язку

Одна з безперечних переваг контактних форм – можливість приховати кінцеву поштову адресу власника ресурсу та захистити його від спаму. Бази адрес для масових рекламних розсилок поповнюються спам-ботами – спеціалізованими програмами, зайнятими постійним пошуком e-mail адрес на всіх доступних інтернет-ресурсах. Корпоративну пошту, що потрапила в базу спам-розсилки, доводиться щодня очищати від небажаних повідомлень, в деяких випадках може знадобитися зміна електронної адреси – крок, в результаті яких можна втратити частину клієнтів, які мають контакт лише старий e-mail.

Форма зворотнього зв’язку дозволяє ізолювати корпоративну поштову скриньку від спаму, не жертвуючи зручним каналом для спілкування з клієнтами. Захист форми від спам-ботів заснований на застосуванні капчі (captcha) – короткого автоматизованого тесту, який необхідно пройти перед відправкою повідомлення.

Спрощення комунікації із клієнтом

Спрощення комунікації з клієнтом за рахунок впровадження на сайт форм зворотного зв’язку

Створення сайту з унікальним контентом та зручною навігацією може не принести бажаних плодів у тому випадку, якщо для зв’язку з компанією користувачеві пропонується обмежена кількість коштів. Необхідність самостійно додзвонюватися до менеджера по телефону або надсилати листа з власного e-mail може справити не найкраще враження на зайнятих клієнтів, які дорожать кожною хвилиною свого робочого часу. Оптимізовані зручні форми зв’язку дозволяють новому замовнику швидко отримати потрібну інформацію та прийняти рішення про подальшу співпрацю, а власникам ресурсу – придбати актуальні статистичні дані щодо популярності тих чи інших товарів, змін попиту та недоліків представленої на сайті інформації.